Online İşlemler
English

İletişim

Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.

Allianz Tower

Küçükbakkalköy Mah.

Kayışdağı Cad. No:1

34750 Ataşehir/İstanbul


Tel: (0216) 556 66 66

Faks: (0216) 556 99 79

  • Bize Ulaşın
  • İletişim

Asistans Hizmetleri

Poliçenizin yürürlükte olması ile birlikte aşağıda bulunan hizmetlerden faydalanabilirsiniz.

Bu hizmetler için (0850) 399 99 99 no’lu Allianz  Çözüm Hattı'nı arayarak 7/24 yardım alabilirsiniz.

1. Göz ve Diş Sağlığı Hizmetleri

Diş Sağlığı Hizmetleri

Sigortalı, poliçe geçerlilik süresi boyunca 1 defa ücretsiz Diş Hekimi Muayenesi, 1 defa ücretsiz Diş Temizliği ve 1 defa ücretsiz Periapikal Röntgen Filmi hizmetlerinden yararlanma hakkına sahiptir. Bu hizmetler dışındaki diş sağlığı ile ilgili tüm hizmetlerden TDB taban fiyat tarifesi üzerinden yararlanabilecektir. Bu tarifeden sigortalı ile birlikte yakınları da yararlanabilir.

Göz Sağlığı Hizmetleri

Sigortalı, poliçe süresi boyunca dilediği kadar, anlaşmalı kurumlarda göz muayenesi ve muayene sonrasındaki tetkik ve tedavi hizmetlerinden indirimli olarak yararlanabilir.

Optik İndirimi

Sigortalı, poliçe süresi boyunca dilediği kadar indirimli optik alışveriş hizmetinden yararlanabilir. İndirim avantajı  anlaşmalı kurumlarda geçerlidir ve indirim oranı %10-%50 arasındadır.

2. Konut Asistans Hizmetleri

Dahili Tesisat

Sigortalının konutunda meydana gelen dahili su tesisatı patlaması veya arızası durumları için yılda 3 defa ile sınırlı olmak üzere, olay başına 350 TL'ye kadar tamirat masrafları karşılanır.

Elektrik Tesisatı

Sigortalının konutunda dahili elektrik tesisatından kaynaklanan bir sorun nedeniyle meydana gelebilecek acil çözüm gerektiren problemlerde yılda 3 defa ile sınırlı olmak üzere, olay başına 350 TL' ye kadar tamirat masrafları karşılanır.

Anahtar Kaybı

Sigortalının, konut anahtarını kaybetmesi veya unutması gibi nedenlerle konuta girememesi veya konutta kilitli kalma nedeniyle konuttan çıkamaması durumlarında yılda 3 defa ile sınırlı olmak üzere, olay başına 350 TL'ye kadar çilingir masrafı karşılanır.

Cam Hizmeti

Sigortalının konutunda meydana gelen cam kırılması ya da çatlaması durumlarında yılda 3 defa ile sınırlı olmak üzere, olay başına 350'TL ye kadar masraflar karşılanır.

Güvenlik Hizmetleri

Sigortalının ikametgahında meydana gelen su basması, yangın ve patlama sonucu oturulamaz hale gelmesi durumlarında, konutun tamirinin 24 saati aştığı hallerde yılda 1 kere olmak üzere, olay başına azami 2 gün konutu koruma ve gözetim altına alma hizmeti verilir.

Cenaze Nakli

Sigortalının ikamet ili dışında vefatı halinde, naaşın kanuni ikametgahına veya bu bedele eşdeğer tercih edilen bir yere nakli için organizasyon hizmeti verilir. Allianz sadece cenaze naklinin organizasyonundan sorumludur.

3. Medikal Asistans Hizmetleri

Tıbbi Danışma Hizmeti

Sigortalılara, sağlık problemleri konusunda danışman doktor tarafından gerekli bilgiler verilir. Danışman doktor, karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili katılımcılara tavsiyelerde bulunur ancak tanı koymayıp, ilaç önermez; gerektiğinde acil tıbbi servislere yönlendirir. Tıbbi danışma konusunda katılımcılarımıza 7/24 hizmet verilir.

Eve Doktorlu Ambulans Gönderimi

Sigortalılar, yaralanma veya hastalanma durumunda; danışman doktorun kararıyla en yakın tam teşekküllü hastaneye, doktorlu ambulans ile ücretsiz olarak gönderilir. Katılımcının, katılımcı doktorunun, katılımcının bilinci yerinde değil ise katılımcı yakınının hastane seçimi konusundaki makul talepleri dikkate alınır. Acil durum kararı, danışman doktorlar tarafından verilecek olup; acil durum niteliğinde olmayan doktorlu ambulans talepleri nedeniyle oluşan ücretler, katılımcı tarafından karşılanır.

Önceden randevu ile kararlaştırılmış ve estetik amaçlı ameliyatlar da bu kapsamda yer almakta olup; ücreti, sigortalı tarafından ödenir.

Ameliyat Sonrası Bakıcı Hizmeti

Sigortalıların, ameliyat sonrası, hastalık sonucu evde bakımı gerekiyorsa; bakım hizmetlerini sağlamak üzere 2 gün süreyle bakıcı gönderilmesi sağlanır ve bakıcı ücreti, Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş. tarafından karşılanır.

Doğum Sonrası Bakım Hizmeti

Doğum sonrası anneye destek amaçlı, bir bakıcının 1 gün süre ile eve gönderilmesi sağlanır ve bakıcı ücreti, Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş. tarafından karşılanır.

Bir Hastane Biriminden Diğerine Şehir İçi Taşımacılığı

Sigortalının aynı kent içindeki başka bir hastane birimine, gerektiğinde tıbbi gözetim altında ambulans ile taşınma hizmetini kapsamaktadır. Hizmete ait ödeme, sigortalı tarafından yapılır.

Şehirlerarası Taşımacılık

Sigortalının durumu, başka bir kentteki bir hastane birimine taşınmasını gerektiriyorsa, bu taşıma gereken bakımı sağlayacak en yakın ve en iyi donanımlı hastane birimine, eğer gerekiyorsa tıbbi gözetim altında olmak üzere yapılır. Hizmete ait ödeme sigortalı tarafından karşılanır.

Bu hizmet acil yardım teşekküllerinin yerine geçmemektedir. Sunulan hizmet ikincil yardımdan ibarettir.

Acil İlaç Gönderimi Gönderimi

Sigortalının bulunduğu yerde doktor tarafından yazılmış ve acil gereksinimi olan ilaçların bulunamaması halinde; reçeteli olmak kaydıyla, danışman doktor tarafından durumun aciliyeti onaylandığı takdirde bu hizmet kullanılabilir. İlaç masrafları sigortalıya aittir.

Eve Hemşire Gönderimi

Sigortalılara, serum ve iğne vb. konularda destek olmak üzere, hemşire gönderilmesi sağlanır. Yapılan işlemin masrafları, sigortalı tarafından karşılanır.

4. Yaşam Tarzı Hizmetleri

Araç Kiralama Servisleri

Sigortalının isteğine bağlı olarak kiralanmak istenen araç hakkında her tür bilginin sunulması ve sigortalının talep etmesi durumunda gerekli organizasyonu yapılması sağlanır. Sigortalılar, araba kiralama hizmetini tüm Türkiye’den talep edebilir. Sigortalı aracı teslim alırken kiralık araç firmalarının uyguladığı prosedürlere uymakla yükümlüdür.

Bu hizmetten yararlanılması durumunda oluşacak masraflar sigortalı tarafından karşılanır.

Hobi Kulüpleri

İstanbul, Ankara, İzmir illerinde faaliyet gösteren kuruluşlardan Yelken, Ahşap Boyama, Müzik, Dağcılık, Fotoğrafçılık, Golf, Binicilik, Aşçılık, Dans, Tiyatro, Sinema vb. konularda alınacak eğitim ve hobi malzemelerinde, sigortalının talep etmesi durumunda tercih edilen alanda faaliyet gösteren kuruluşun iletişim bilgileri paylaşılır.

Anti-aging

Anti Aging uygulamaları konusunda uzman kişiler tarafından telefonda bilgi ve danışma hizmeti verilir. Sigortalının talebi halinde; sigortalının destek alabileceği sağlık kuruluşları/klinikler/güzellik merkezleri ile irtibata geçilerek sigortalı için randevu alınabilir.

- Detoks-Hormon-Ozon tedavileri ve tedavi merkezleri
- Bedende biriken mineral ve metallerin atılması işlemleri ve uygulama merkezleri
- Anti-Aging vitaminler, besinler, antioksidanlar ve bunların alınabileceği satış merkezleri-internet siteleri
- Anti-Aging destek ürünleri (kozmetik-cilt-yüz bakımı), ürünlerin alınabileceği satış merkezleri internet siteleri
- SPA-Kaplıca - Talosoterapi (Deniz ve deniz ürünleri yöntemi ile tedavi) merkezleri
- Estetik cerrahi işlemleri ve merkezleri
- Hayata pozitif bakabilme yöntemleri ve psikolojik destek

Diyetisyen Desteği ve Sağlıklı Beslenme Yöntemleri

Kişilerin yeterli, dengeli ve sağlıklı bir biçimde beslenebilmeleri için, yemek listelerinin hazırlanması, yiyeceklerin sağlığa uygun tekniklerle pişirilmesi, depolanması ve tüketilmesi, yanlış beslenme alışkanlıklarının tespiti, çeşitli hastalık durumlarındaki bireyler için uygun diyet planlarının hazırlanması gibi konularda sigortalılara bilgi, danışma ve organizasyon hizmetleri sağlanır. 

Sağlıklı Zayıflama Yöntemleri

Sigortalıların bilinçli ve sağlıklı bir biçimde kilo vermeleri için; sağlıklı zayıflama yöntemleri, kişilerin bünyelerine uygun diyet programlarının hazırlanması, günlük egzersiz programlarının hazırlanması ve dikkat edilmesi gereken konularda sigortalı bilgilendirlir. Sigortalının talebi halinde, sigortalının destek alabileceği sağlık kuruluşları/klinikler/zayıflama merkezleri ile irtibata geçilerek sigortalı için randevu alınabilir.

Restaurant Rezervasyon ve Bilgi Servisi

Sigortalının talebine bağlı olarak her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilir. Sigortalının talep etmesi durumunda rezervasyon yapılır ve ilgili rezervasyon konusunda sigortalı bilgilendirilir.

Seyahat Bilgi Hattı (Seyahat Servisi)

Sigortalı, seyahat öncesinde çözüm hattını aradığı takdirde seyahati hakkında öğrenmek istediği konular ile ilgili bilgi alabilir. Sigortalıya, Turistik Bilgiler (vize, pasaportlar, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler), Hava Durumu, Bankalar, Seyahat Acenteleri, Havayolları ve Havaalanları hakkında ön bilgi verilir.

Meteoroloji Bilgi Servisi

Sigortalının bulunduğu yerde ya da seyahat edeceği bölgede hava durumu hakkında 7 gün 24 saat bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

Eğitim, Seminer, Dil Kursu, Konferans Bilgi Hattı

Yurtiçinde ve yurtdışında, sigortalının ilgi alanlarına göre talep ettiği seminer ve konferans programları hakkında yer, ücreti vb konularda bilgi verilir. Kişinin profesyonel eğitim yaşamlarına yönelik kendi istek ve eğitim talepleri doğrultusunda değerlendirilerek eğilimlerine en uygun yurtiçi ve yurtdışı eğitim rehberliği hizmeti sunulur.

Sigortalı; bilgisayar eğitimi veren kuruluşlar, (Autocat, Mikro-shop, Programlama, Excel ve Access, vb.), sertifikaların geçerlilik süreleri, program kapsamları, ücretleri, dil okulları seçerken nelere dikkat edilmesi gerektiği, en popüler dil okulları gibi konularda bilgi alabilir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir. Tüm ödemeler sigortalıya aittir.

Trafik-Yol Danışma Hizmeti

Sigortalının bulunduğu yerde ya da gideceği yol üzerindeki trafik-yol durumu hakkında bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.