Online İşlemler
English

İletişim

Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.

Allianz Tower

Küçükbakkalköy Mah.

Kayışdağı Cad. No:1

34750 Ataşehir/İstanbul


Tel: (0216) 556 66 66

Faks: (0216) 556 99 79

  • Bize Ulaşın
  • İletişim

Ödüllerimiz

2013 Müşteri Mükemmeliyeti Ödülü Allianz Yaşam ve Emeklilik'in...

Allianz Yaşam ve Emeklilik 2012’de hayata geçirdiği CRM projesiyle dünya çapında takdir gördü. Microsoft Dynamics ürünü kullanan kurumların katıldığı Müşteri Mükemmeliyeti Ödülü - Customer Excellence Awards 2013’te Finans kategorisinde ödül kazandı ve dünya genelindeki bu ödülü alan ilk Türk şirketi oldu.

Emeklilik şirketlerinin müşteriyle ilişkilerinin uzun yıllara dayandığını vurgulayan Allianz Yaşam ve Emeklilik Genel Müdürü Taylan Türkölmez, 2012 yılında yeniden yapılandırdıkları CRM sistemiyle amaçlarının bu müşteri ilişkisini tek bir merkezden yönetebilmek ve müşterinin Allianz Yaşam ve Emeklilik’le iletişime geçtiği her noktada gerekli bilgiye ulaşmak olduğunu söyledi. Türkölmez sözlerini şöyle sürdürdü:

“Emeklilik şirketi olarak faaliyete geçtiğimizden bu yana özellikle odaklandığımız bir nokta müşteri ilişkilerinde rakiplerimizden farklılaşmak... Bu nedenle müşterilerimizin değişen ihtiyaçları doğrultusunda hizmet kalitemizi sürekli iyileştiriyor, farklı ihtiyaçlara ve taleplere sahip müşterilerimize, en uygun çözümleri geliştirmeye çalışıyoruz. Bu hedefleri daha hızlı hayata geçirmek için yenilediğimiz CRM sistemimizin dünya çapında bir ödül almasından büyük mutluluk duyduk, bu bize doğru yolda olduğumuzu bir kez daha kanıtladı.”

Etkisi en yüksek proje...

Allianz Yaşam ve Emeklilik’in işbirliği yaptığı Veripark’la birlikte aldığı ödülde, projenin iş süreçlerine kısa sürede sağladığı faydalar, kapsamının genişliği ile gelecek etaplardaki geliştirme hedefleri etkili oldu. Ödülün alınmasında bunların yanı sıra özellikle standart yazılım paketine şirket içi geliştirmelerle yapılan eklemeler büyük rol aldı.

Müşteri Mükemmeliyeti Ödülü - Customer Excellence Awards 2013’te 100 ülkeden adaylar değerlendirildi, bunların içinden 70 şirket finale kaldı. Etkisi yüksek projelerin değerlendirildiği ve 5 sektörde dünyada birer adayın seçildiği Sektör Mükemmeliyeti Kategorisi’nde (Industry Excellence) “Finansal Hizmetler” sektöründe Allianz Yaşam ve Emeklilik ödül aldı. Ödüller Mart ayında ABD’de düzenlenen toplantıda sahiplerine verildi.

Diğer Ödüllerimiz

2010 yılında dünyanın 86 ülkesinde faaliyet gösteren İngiltere merkezli bağımsız bir marka değerlendirme kuruluş olan Superbrands International tarafından ‘Türkiye'nin Superbrands’i (Süper Markalar) arasında seçildik, "Türkiye’nin Süpermarkaları 2010” kitabında da yer aldık. 2008 yılında sosyal sorumluluk projeleriyle iki uluslararası ödül birden kazandık. Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği’nin düzenlediği Golden World Awards 2008’de Ertuğrul Firkateyni: Japonya’da bir Türk gemisi projesi “sponsorluk” kategorisinde birincilik ödülü, Yaşlılık Araştırmaları Merkezi (65+) projesi ile de “Mevcut Hizmetlerin Tüketici İletişimi” kategorisinde birincilik ödülü kazandık. Bireysel Emeklilik ve Sigorta Akademisi ile Active Academy tarafından düzenlenen 1. Sigorta Zirvesi’nde “Kurumsal Sosyal Sorumluluk” ödülünü aldık. 2005 yılında Safran Projesi ile Platin Dergisi’nin Zirvedekiler Sosyal Sorumluluk Ödülü kazandık. 2004 yılında TEMA ve Harran Üniversitesi ile ortak yürüttüğümüz sosyal sorumluluk projesi Safran ile Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği'nin (International Public Relations Association-IPRA) Golden World Awards 2004 yarışmasında çevre kategorisinde birincilik ödülünü ve Birleşmiş Milletler Onur Ödülü’nü aldık. Aynı projeyle Türkiye'de de Active Academy Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ödülü’nü kazandık. Aynı sene Capital Dergisi'nin düzenlediği araştırmada Bireysel Emeklilik Sistemi’nin “en beğenilen şirketi” seçildik.

 

Mükemmel Müşteri Memnuniyeti'ne ISO 10002 Standardı

Allianz - iso10002

Allianz Yaşam ve Emeklilik, British Standards Institution (BSI) tarafından verilen CMSAS 86:2000 (şikayet yönetimi) belgesini alan ilk Türk şirketi ve bunu ISO 10002:2004 standardına (kalite yönetimi - müşteri memnuniyeti - kuruluşlarda şikayetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler) yükselten ilk emeklilik şirketidir.