İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Türkiye’nin lider sigorta şirketi Allianz’ın acenteleri performansları üzerinden ödül kazanmaya devam ediyor. Duru Sigorta, Allianz Türkiye’nin 2010’dan bu yana sürdürdüğü Allianz Lig’i kapsamında en prestijli ödüllerden birinin sahibi oldu.
    
Allianz, Türkiye’deki acenteleriyle işbirliğini güçlendirecek ve motivasyonlarını yükseltecek farklı kampanya ve uygulamaları hayata geçirmeye devam ediyor. Acenteler arası keyifli rekabete sahne olan “Allianz Lig” acente kampanyalar organizasyonu ile memnuniyeti artıran şirket, kampanya hedeflerini yakalayan acentelerini ödüllendiriyor.  

Allianz Türkiye’nin 2010 yılından beri sürdürdüğü Allianz Lig organizasyonunda, acenteler her ay değişen kampanyalar ile yaptıkları üretim doğrultusunda ek kazanç sağlıyor. Bu kazançlarını biriktirerek otomobil almayı tercih eden en son acente ise Duru Sigorta oldu. Allianz’ın Duru Sigorta isimli acentesi, biriktirdiği Allianz Para’ları ile Ağustos ayı içinde “Volkswagen Polo 1.4 TDI  BMT 90 PS Comfortline” otomobil sahibi oldu. Acente sahibi Mustafa Duru, otomobilini bağlı bulunduğu bölge olan Avrupa Bölge Müdürlüğünün de katılımı ile düzenlenen törende Allianz Sigorta Genel Müdürü Arif Aytekin’den teslim aldı.
“Allianz ile çalışmak hem keyifli hem kazançlı”

Allianz Sigorta Genel Müdürü Arif Aytekin, acentelerle birlikte büyümeye ve birlikte kazanmaya devam edeceklerini belirterek, “Sektör lideri olmamızda ve liderliğimizi sürdürmemizde büyük pay sahibi olan değerli acentelerimizle iş ortaklığımızı güçlendirecek çalışmalara çok önem veriyoruz. Allianz Lig organizasyonu da bunlardan biri. Acentelerimiz ürettikçe kazanmaya ve kazandıkları üzerinden birbirinden güzel ödüller almaya devam edecek” dedi. Biriktirdiği kazançlarla otomobil almayı tercih eden Duru Sigorta Acentesi’nin sahibi Mustafa Duru da Allianz Sigorta ile iş ortaklığının keyifli olduğu kadar kazançlı olduğunu söyledi. Duru, Allianz Lig gibi organizasyonların da acenteler arasında tatlı bir rekabet yarattığını, yanı sıra büyük bir ailenin parçası olduğunu hissettirerek motivasyonu artırıcı etkisi olduğunu ifade etti.

Allianz hakkında: Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı, sağlık alanında da ilk 619 milyon TL prim ve %32,6 pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir.

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir. Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koymuştur. Allianz Gobal Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen ve dördüncüsü Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlenecek olan Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstlenmiştir. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, genç yetenek Kaan Baysal yapmaktadır. Lang Lang’ın Ekim 2014’te verdiği İstanbul konseri öncesinde, Allianz Türkiye’nin liderliğinde oluşturulan danışma kuruluyla seçilen ve Lang Lang’a bu konserde eşlik eden Kaan, Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olmuştur.

Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:
allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/AllianzTurkiye
instagram.com/allianzturkiye
twitter.com/AllianzTurkiye
youtube.com/AllianzTurkiye